کد مطلب: 107298
ماهواره اي که ماه وار نمي تابد
تاریخ انتشار : 1393/09/12
نمایش : 2698
گرچه ماه باعث درخشنگي و زيبايي جهان مي شود ولي ماهواره برعکس آن عمل مي کند و حرمت جهان را مي شکند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي هفت چشمه، پيرامون ماهواره بحث هاي فراواني توسط صاحبنظران بسياري صورت گرفته است و شايد حرف زدن در مورد مضراتي مانند کاهش تدريجي حيا و افزايش بي غيرتي و تغيير فرهنگ و سبک زندگي و از بين بردن هويت ايراني اسلامي کاري تکراري باشد زيرا که بسياري در اين مورد صحبت کرده اند.
اما مسئله اي که شايد کمتر به آن توجه مي شود اين است که فارق از همه ي مسائل و مضرات ماهواره ما با خريد و استفاده از ماهواره در واقع دشمن را به خانه ي خود راه داده ايم.
با خون و چنگ و دندان،دشمن ز خانه رانديم
اما به ماهواره تا خانه اش کشانديم
حالا اگر محتواي برنامه هاي ماهواره اي که اکثراً توسط دشمنان ايران و اسلام توليد مي شوند را ناديده بگيريم باز هم نمي توانيم از اثرات مخرب ماهواره بگذريم.
هزاران شبکه ماهواره اي در هر ساعت از شبانه روز براي شما برنامه دارند و اکثر اين برنامه ها هم در ساعات انتهايي شب است(ومتاسفانه صداوسيماي ما هم بيشتر برنامه هايش را در ساعات انتهايي شب قرار مي دهد) با اين اوصاف شما با تماشاي برنامه هاي جذاب ماهواره بايد از خواب و خوراک خود بزنيد و گاهي تا پاسي از نيمه شب پاي ماهواره خواهيد نشست و در اين صورت کمترين پيامد اين کار به هم ريختن برنامه هاي شما،بي نظمي در کارها،افسردگي و بي حوصلگي به سبب تماشاي زياد اين برنامه ها و از دست دادن آرزو ها و اهداف بلند مدت مي باشد.
يکي ديگر از مضرات بسيار مهم ماهواره غيراجتماعي کردن افراد است،برعکس آنچه بسياري از افراد فکر مي کنند ماهواره و شبکه هاي اينترنتي به ظاهر اجتماعي در واقع ضد اجتماعي هستند و شما را به غريبه ها نزديک و از آشنايان خود دور مي کنند،با دلبستگي به ماهواره کم کم مشاهده خواهيد کرد که از جمع دوستان و آشنايان دور شده ايد و بيشتر وقتتان را صرف تماشاي برنامه هاي ماهواره مي کنيد.
فراموش نکنيد که سازندگان برنامه هاي ماهواره اي سابقه اي بسيار طولاني در امر رسانه دارند و قديمي ترين و قدرتمند ترين رسانه ها در دست آن هاست پس براي آن ها کنترل کردن شما بسيار ساده است پس فريب نخوريم.
يادداشت:سجاد صالحي اردلي
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg